sobota, 2 maja 2015

#2




Cześć!
Witam Was w drugim dniu maja. Dzisiaj przychodzę z postem z inspiracjami na ten miesiąc. Po moim ostatnim braku aktywności w blogosferze, dzisiaj włączyłam laptopa i w końcu poprzeglądałam trochę blogów, ale zaległości mam straszne. Zauważyłam, że sporo dziewczyn dodaje regularnie wpisy z inspiracjami na dany miesiąc. Spodobało mi się to, więc ja też dzisiaj piszę taki post. Myślę, że będę to robiła częściej, bo niemalże cały czas przeglądam tumblr'a, weheartit czy pinteresta, czyli kopalnie ślicznych zdjęć i obrazków.
Mam nadzieję, że zainspiruję Was jakimś zdjęciem do udekorowania pokoju, zrobienia ładnego zdjęcia na instagrama lub ubrania się w sposób podobny jak na zdjęciach. :*










1 komentarz:

  1. Super inspiracje! :)
    Poklikasz?
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń